Palownica typu PK-240.00

Specyfikacja

Palownica kolejowa typu PK-240.00 jest samojezdnym, czteroosiowym pojazdem, w którym napęd na dwie osie wózka napędowego realizowany jest na drodze hydrostatycznej. Palownica przeznaczona jest do wbijania pali fundamentowych konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej oraz przewożenia sprzętu potrzebnego do wykonywania wyżej wymienionych prac.

Czytaj więcej...

Pojazd dla służb elektroenergetycznych PUSiO.06

Specyfikacja

Pojazd do utrzymania sieci i oświetlenia typu PUSiO.06 jest samojezdnym pojazdem kolejowym przeznaczonym do napraw i konserwacji sieci trakcyjnej przy wyłączonym napięciu trakcyjnym, innych urządzeń zawieszonych na konstrukcjach trakcyjnych oraz do bieżącego utrzymania stanu technicznego zadaszeń, oświetlenia mostów, wiaduktów itp. Na pojeździe zamontowane są następujące urządzenia: urządzenia łączności i urządzenia związane z bezpieczeństwem ruchu, żuraw hydrauliczny, pomost roboczy obrotowy, wciągarki liniowe, urządzenia wypierające przewody jezdne i liny nośne, rolki wypierania sieci, pantograf kontrolno-pomiarowy, pomost roboczy stały.

Czytaj więcej...

Pojazd dla służb elektroenergetycznych PUSIO.13

Specyfikacja

Pojazd przeznaczony jest do napraw i konserwacji sieci trakcyjnej oraz linii potrzeb nie trakcyjnych zawieszonych na konstrukcjach trakcyjnych i zawieszeniach poprzecznych sieci trakcyjnych. Umożliwia on także prowadzenie prac przy konstrukcjach wsporczych sieci zlokalizowanych w odleglości do 4,0 m od osi toru. Do pracy na wysokości słuąa: izolowany podest stały, pomost obrotowy lub żuraw hydrauliczny. Ponadto na pojeździe zamontowane są urządzenia niezbędne do prowadzenia prac przy sieci trakcyjnej: pantograf z układem pomiarowym i rolka wypierania sieci. Pojazd posiada układ napędowy umożliwiajacy jazdę z prędkoscia do 80 km/h, z mozliwościa sterowania z pulpitów znajdujących się na obu czołach kabiny pojazdu.

Czytaj więcej...

Platforma hydrauliczna PH-81.10

Specyfikacja

Platforma hydrauliczna typu PH-81.10 wyposażona jest w dwa obrotowe stojaki na szpule oraz dwie rolki wypierające służy do naciągania przewodów tworzących sieć trakcyjna. Platforma w podstawowej wersji nie posiada napędu jazdy, jest natomiast wyposażona w agregat z silnikiem spalinowym służącym do zasilania hydraulicznego obrotu stojaków z bębnami, obrotu bębnów oraz podnoszenia rolek wypierających, a także do napędu prądnicy pozwalającej na oświetlenie platformy do pracy w nocy, ładowanie akumulatorów i podłączenie narzędzi elektrycznych. Sterowanie wszystkimi ruchami podzespołów roboczych platformy odbywa się na drodze radiowej. Opcjonalnie platformy mogą być wykonywane z własnym napędem jazdy roboczej (sterowanym radiowo) z prędkością do 7 km/h.

Czytaj więcej...

Pojazd dla służb elektroenergetycznych PUSiO.05

Specyfikacja

Pojazd Utrzymania Sieci i Oświetlenia typu PUSiO.05 jest samojezdnym, dwuosiowym pojazdem, z napędem realizowanym na drodze hydrostatycznej. Przeznaczony jest do napraw i konserwacji sieci trakcyjnej oraz innych urządzeń zawieszonych na konstrukcjach trakcyjnych, a także do bieżącego utrzymania stanu technicznego zadaszeń peronów, oświetlenia, mostów, wiaduktów itp. Na pojeździe zamontowane są następujące urządzenia: pomost stały, podest ruchomy, dwuramienny korektor położenia sieci, pantograf kontrolno-pomiarowy, rolki wypierania sieci, wyciągarki hydrauliczne.

Czytaj więcej...

Pociąg sieciowy PS-00.M/B

Specyfikacja

Pociąg sieciowy PS-00.M/B jest samojezdnym, dwuczłonowym pojazdem kolejowym, z napędem realizowanym na drodze hydrostatycznej. Przeznaczony jest do napraw i konserwacji urządzeń sieci trakcyjnej oraz linii potrzeb nietrakcyjnych zawieszonych na konstrukcjach trakcyjnych w stanie beznapięciowym. Pozwala on także prowadzić prace przy konstrukcjach wsporczych sieci zlokalizowanych w skrajni do 7,1 m od osi toru z podestu ruchomego. Na pojeździe zamontowane są następujące urządzenia: pomosty stałe, podest ruchomy, żuraw hydrauliczny, dwuramienny korektor położenia sieci, pantograf kontrolno-pomiarowy, rolki wypierania sieci, wyciągarki hydrauliczne.

Czytaj więcej...

Uniwersalny ciągnik szynowy UCS-40.00 (energetyczny)

Specyfikacja

Uniwersalny ciągnik szynowy typu UCS-40.00 jest samojezdnym, czteroosiowym pojazdem, z napędem realizowanym na drodze hydrostatycznej. W zależności od opcji wykonania przeznaczony jest do: a) prowadzenia prac utrzymaniowych przy naprawach oraz budowie urządzeń kolejowej sieci trakcyjnej. Ponadto, przy użyciu żurawia hydraulicznego o udźwigu 44 ton może służyć on do stawiania fundamentów pod słupy trakcyjne. b) obsługi, konserwacji i napraw kolejowej sieci trakcyjnej przy pomocy zainstalowanych urządzeń: podestu ruchomego, dwuramiennego korektora położenia sieci, pantografu kontrolno-pomiarowego, pomostu stałego, rolki wypierania sieci.

Czytaj więcej...